Introducción
O Plan Proxecta é unha iniciativa da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria en colaboración con diferentes organismos da administración autonómica dirixida a fomentar a innovación educativa nos centros públicos a través de programas que desenvolvan de xeito paralelo as competencias básicas e a educación en valores.
Alumnado de 1º e 2º de Bacharelato do IES de Poio participará no programa Correspondentes xuvenís3.0, unha das modalidades do plan Proxecta que ten como finalidade recoller a información en materia de xuventude que se lles envíe desde a Dirección Xeral de Xuventude e Voluntariado e difundila entre o resto do alumnado do centro
Obxectivos.
Difundir a información de interese para a xuventude a través de correos electrónicos, SMS, Redes Sociais, páxina web do centro, e a través da información da páxina http://www.xuventude.net.
Informar aos seus compañeiros de instituto das novas e convocatorias que poidan ser do seu interese a través das canles que organicen eles mesmos.
Transmitir información das actividades, iniciativas e propostas do alumnado do noso centro, permitindo a súa canalización e potenciando, así, os servizos de información xuvenil entre a mocidade dos centros educativos.
Formar ao alumnado na xestión do manexo da información, potenciando as súas habilidades sociais e a asunción temperá de responsabilidades.
Transmitir información das actividades que se organizan no noso centro, por exemplo a participación en proxectos europeos, ou ámbitos cercanos para difundila ao resto da mocidade galega.
Organización, desenvolvemento e metodoloxía.
O alumnado participante organizarase en grupos de traballo coordinados por unha das profesoras no proxecto para levar a cabo as seguintes
actividades:
Organización e xestión do taboeiro de anuncios coas novas máis recentes.
Organización de reunións de delegados para a transmisión de información de interese segundo os niveis e idades.
Organización da transmisión de información a través de redes sociais
Organización da transmisión de información a través da páxina web do centro e outras bitácoras dixitais existentes no centro: blog da biblioteca, blog de clubs de lectura, blogs de proxectos europeos, etc.
Traballaranse as seguintes competencias básicas:
1) Competencia en comunicación lingüística.
2) Competencia no coñecemento e na interacción co mundo físico.
3) Tratamento da información e competencia dixital.
4) Competencia social e cidadá.
5) Competencia cultural e artística.
6) Competencia para aprender a aprender.
7) Autonomía e iniciativa persoal
Desenvolveranse transversalmente os seguintes valores:
Cooperación e solidaridade
Tolerancia
Responsabilidade
Esforzo
Respecto
Igualdade
Participación e a maduración persoal
Espírito crítico.
Traballarase con dinámicas activas, colaborativas e centradas na experiencia próxima do alumnado na procura do desenvolvemento de valores desde unha crecente posición crítica e autónoma partindo dos seus intereses, das súas experiencias e dos seus coñecementos previos.
Terá unha especial relevancia o traballo cun repertorio amplo de TICs.